HK’er til Dansk Jødisk Museum

Ansøgningsfrist: 20-08-2023

Dansk Jødisk Museum søger en dygtig HK‘er til at holde tråd i bilag, bookinger og butik, samt understøtte og udvikle det administrative arbejde.

Vi søger en, der kan holde orden på bilag, kontering og lønsedler, samtidig med at understøtte driften af museets udstilling og butik med vagtplaner og kasseapparater.

Dansk Jødisk Museum er et statsanerkendt kulturhistorisk museum, der arbejder med dansk jødisk historie gennem 400 år. Vi er en fleksibel arbejdsplads med højt humør og store ambitioner.

Museet er midt i en udviklingsproces, og der sker virkeligt meget, så det kræver både overblik og omstillingsparathed i forhold til nye tiltag og projekter.

Hvis du med godt humør, overblik og sikker hånd vil være med til at udvikle den administrative side af museets arbejde, så er det lige dig vi søger.

Arbejdsområde:

Arbejdsopgaverne vil indbefatte men ikke være begrænset til:

• Administration af bilag, og kontering til museet regnskaber.
  • Håndtering af bookinger og fakturering af omvisninger.
  • Understøtte driften af museets butik, med sikring af lagerføring og korrekt kontering af indkommende betalinger.
  • Vagtplanlægning til museets udstilling med studerende og frivillige.
  • Håndtering af bevillinger og fondsansøgninger.

Kvalifikationer:

Kendskab til Navision, deltaplan, GDPR, overenskomster og general museal administration vil være en fordel. I udvælgelse af kandidater vil erfaring og uddannelse indenfor administration blive vægtet højt.

Løn- og ansættelsesvilkår:

Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til den enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Kommuner og HK. Stillingen er på 37 timer.

Ansøgning:

Dansk Jødisk Museum arbejder aktivt for fremme af ligestillingen blandt medarbejderne og opfordrer derfor alle kvalificerede uanset personlig baggrund til at søge stillingerne.

Hvis stillingen er noget for dig, så send os en ansøgning på info@jewmus.dk mærket ”ansøgning HK” senest 20. august 2023.

Vi forventer at holde jobsamtaler i uge 35 + 36, og med ansættelses start omkring 1. november 2023.

Yderligere oplysninger om stillingen kan hentes hos Museumsdirektør Janus Møller Jensen (29810510) eller Museumsinspektør Sara Fredfeldt Stadager (91230722), efter d. 8 august 2023

12/07/2023