Tilmelding til ODM's kultur-, naturhistoriske og kunstfaglige orienteringsmøde 2024
Den 11. og 12. november 2024
Konferencedeltagelse - Step 1 of 4

ODM's Kultur-, naturhistoriske og kunstfaglige orienteringsmøde 2024

Fuld forplejning: Udover faglig forkælelse får du fuld forplejning med både forfriskninger og kaffe/kage i løbet af dagen, morgenmad, frokost og (hvis du vælger at deltage) festmiddag inkl. drikkevarer samt natmad.

Overnatning: Munkebjerg Hotel har desværre ikke værelser til alle deltagere. Nogle deltagere vil blive indlogeret på Vejle Center Hotel el. lign. Der indsættes shuttlebusser og arrangeres samkørsel mellem hotellerne både eftermiddag og aften. Vi kan ikke garantere at den valgte indkvarteringsform er til rådighed, men vil gøre vores bedste for at imødekomme alle deltageres ønsker. Deltagere der booker dobbelt og 3-sengsværelser har førsteprioritet.

Medlemsrabat: Det faglige orienteringsmøde er planlagt, organiseret og afholdt af ODM. Hvis du/din institution ikke er medlem af ODM tillægges et konferencegebyr på 1.600 kr.

0,00 kr.
Det er vigtigt for os at kende deltagerantallet i hver gruppe for at vurdere pladsbehovet i lokalerne. Sæt derfor kryds i den gruppe du primært vil være tilknyttet.
På den store opslagstavle i foyeren, er det muligt at placere A4 print der reklamerer for udstillinger, formidlingstiltag, seminarer eller andet, der kan være relevant for dine kolleger. Du kan også medbringe en faglig relevant poster efter aftale med de faglige koordinatorer.
Er du vegetar, pescetar, veganer eller er der fødevarer du ikke tåler, så giv os besked her. Sammen med Munkebjerg Hotel vil vi gøre vores bedste for at imødekomme specialønsker til forplejningen.
Her kan du beskrive særlige ønsker til arrangementet eller andet.