Tilslut dit museum til ODM's charter for grøn omstilling
Hvem skal vi tage kontakt til på museet for den fremtidige dialog om museets arbejde med den grønne omstilling i relation til charteret?
Er der en medarbejder mere, som gerne vil modtage information og tilbud ifm. museets tilslutning til charteret?
Fortæl os lidt om, hvor I er med museets strategiske og organisatoriske forankring af arbejdet med den grønne omstliling: Er bæredygtighed nævnt i jeres strategi, har I udpeget den person/de personer, som er ansvarlige for arbejdet, afholder I personaledage med grønt tema, har I gjort jer erfaringer med CO2-beregninger etc.?
Her kan du skrive alt det, du synes vi skal vide om jeres overvejelser ifm. tilslutningen til charteret for grøn omstilling.
Jeg accepterer, at ODM bruger mit navn, institutions navn og min mailadresse i forbindelse med navneskilte, deltagerlister mv., som deles med andre i dette netværk.
Om kort tid modtager du en kvittering på mail. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte administrativ koordinator Susanne Armand på sa@dkmuseer.dk.